Για αδιάφορη αρχή κάνει λόγο η Δημοτική Κίνηση Πολιτών Καλλιθέας
Πιστοί στην προσφιλή τους τακτική ο δήμαρχος και η διοίκηση του δήμου, τηρούσαν “σιγήν ιχθύος” στις επανειλημμένες ερωτήσεις της Δημοτικής Κίνησης Πολιτών Καλλιθέας για το θέμα της ΙΖΟΛΑ, στο Δημοτικό Συμβούλιο τους τελευταίους μήνες. Και ξαφνικά το θυμήθηκαν Αύγουστο μήνα. Ουσιαστικά το θέμα έχει κριθεί όταν αυτή η διοίκηση πριν απο χρόνια δεν ενδιαφέρθηκε να αγοράσει το χώρο απο την Εθνική τράπεζα, ενώ υπήρχε μια πολύ συμφέρουσα για το δήμο πρόταση.Αυτή η διοίκηση φαίνεται ότι διεκδικεί τον τίτλο της πιο αδιάφορης αν όχι εχθρικής για το περιβάλλον εκλεγμένης αρχής που είχε ποτέ η πόλη, αφού επι των ημερών της χάθηκαν σχεδόν όλοι οι μεγάλοι ελεύθεροι χώροι στους οποίους ήλπιζε η πόλη για να ανασάνει. Ανέτρεψε ομόφωνες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, υπογράφοντας μνημόνιο συνεργασίας με τον Γ. Σουφλιά και αποχαρακτηρίζοντας την Ιζόλα.
1.Παραλία, ιππόδρομος, Ιζόλα τι έχει σειρά πλέον;
2.Οι εργολάβοι καραδοκούν για να σηκώσουν πολυκατοικίες στα προσφυγικά.
3.Το κυκλοφοριακό πνίγει την πόλη. Τα πεζοδρόμια γίνονται νύχτα – μέρα αδιάβατα για τους πεζούς και χώροι παρκαρίσματος. Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κάνουν πάρτυ στις ταράτσες της πόλης με τουλάχιστο 20 κεραίες στα κεφάλια μας, κάποιες απο αυτές απέναντι απο σχολεία.
4.Οι συμβασιούχοι στον Δήμο μας περιμένουν με αγωνία να μάθουν αν και αύριο θα έχουν δουλειά.
Αυτή η πόλη φέρνει πια τη σφραγίδα των επιλογών του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γιώργου Σουφλιά και την άνευ όρων συναίνεση της δημοτικής αρχής και του δημάρχου κ. Ασκούνη. Μια ηττημένη πόλη. Η Δημοτική Κίνηση Πολιτών Καλλιθέας καλεί τους ενεργούς πολίτες σε αντίσταση και δράση. Με το σύνθημα “θα τους κάνουμε τη ζωή ποδήλατο” συνεχίζει τις προσπάθειες της μέσα κι έξω από την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, κάνοντας πραγματική αντιπολίτευση στις επιλογές της διοίκησης με τις οποίες συμφωνεί επί της ουσίας η παράταξη “Πρώτα η Καλλιθέα”. Παράλληλα καλεί όλους και όλες σε συσπείρωση για να ακυρωθεί η παράδοση των ελεύθερων χώρων, της παραλίας και του ιπποδρόμου στην ιδιωτική πρωτοβουλία και το μεγάλο κεφάλαιο. Να καθιερωθεί επιτέλους δωρεάν δημοτική συγκοινωνία για να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα που πνίγει την πόλη.