ΜΕ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ ΤΟΣΟ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!
Ενώ η κοινωνία ανησυχεί για την ανεξέλεγκτη εγκληματικότητα, κάποιοι επιμένουν να κλείνουν τα μάτια…
Το πρόβλημα της εγκληματικότητας έφεραν στο προσκήνιο οι δυο δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης ?ΠΡΩΤΑ Η ΚΑΛΛΙΘΕΑ?, Δημήτρης Κάρναβος και Τάσος Γαϊτάνης. Φυσικά είναι γνωστό, τόσο από την προσωπική μας εμπειρία όσο και από τα επίσημα στοιχεία των Αρχών, ότι η εγκληματικότητα έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις και προβληματίζει ήδη έντονα την κοινωνία.
Ειδικά η Καλλιθέα, ένας από τους μεγαλύτερους δήμους της Ελλάδας, αντιμετωπίζει ακόμη πιο έντονα το πρόβλημα, το οποίο ουδείς ενδιαφέρεται όχι μόνο να λύσει αλλά έστω και να το συζητήσει! Προφανώς η Διοίκηση του Δήμου κάνει τα στραβά μάτια για την εγκληματικότητα στην Καλλιθέα, είτε γιατί δεν θέλει να προτείνει λύσεις, είτε γιατί δεν έχει λύσεις να προτείνει! Πριν λίγες μέρες λοιπόν, οι δυο δημοτικοί σύμβουλοι έφεραν στο Δημοτικό Συμβούλιο, την επερώτηση που είχαν καταθέσει πριν από πέντε μήνες για την δημιουργία τοπικού συμβουλίου πρόληψης παραβατικότητας, με στόχο να ανοίξει μια συζήτηση γύρω από το θέμα, έτσι ώστε να βρεθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα ένας τρόπος περιορισμού. Η επερώτηση και τοποθέτηση στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου αναφέρει τα εξής:
Κύριε πρόεδρε, κύριε δήμαρχε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι
Πριν από πέντε περίπου μήνες μαζί με το συνάδελφο κύριο Γαϊτάνη είχαμε θέσει στο στάδιο των ανακοινώσεων ερώτηση προς τη διοίκηση του Δήμου για την ενεργοποίηση και στην πόλη μας του θεσμού των Τοπικών Συμβουλίων Πρόληψης Παραβατικότητας. Ταυτόχρονα προτείναμε στη διοίκηση να απευθυνθούμε όλοι μαζί, ανεξαρτήτως παρατάξεων, στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης για την αύξηση της φθίνουσας και ανεπαρκούς για το συνταγματικό δικαίωμα της ασφάλειας των πολιτών δύναμης των τμημάτων των σωμάτων ασφαλείας που λειτουργούν στην πόλη μας, ενώ επισημάναμε τις αδυναμίες επίλυσης των καθημερινών προβλημάτων αρμοδιότητας της δημοτική αστυνομίας όπως η κατάληψη πεζοδρομίων, η παράνομη στάθμευση και η λειτουργία των λαϊκών αγορών.
Με έκπληξη παρακολουθήσαμε την απάντηση του δημάρχου στην ερώτησή μας, ο οποίος παράφρασε τις προτάσεις μας για τη δημιουργία του προληπτικού- το τονίζω αυτό- θεσμού των Τοπικών Συμβουλίων Πρόληψης Παραβατικότητας, λέγοντας μάλιστα ότι είναι κατά τις καταστολής που υποτίθεται ότι εμείς προτείναμε. Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε αρνητικά παραδείγματα εφαρμογής του θεσμού, αποφεύγοντας όμως να τοποθετηθεί στο πως θα μπορούσε ο δήμος μας να κινηθεί στον τομέα της πρόληψης της παραβατικότητας μέσα από το νέο αυτό θεσμό των Τοπικών Συμβουλίων Πρόληψης. Ουσιαστικά, ο δήμαρχος έδειξε απρόθυμος να ιδρύσει ένα νέο θεσμό στην πόλη μας, τον πρώτο στα 9 χρόνια Δημαρχίας του, καμπτόμενος όπως ο ίδιος παραδέχτηκε από πιθανές αντιδράσεις. Έτσι, η απάντησή του για το σημαντικό νέο αυτό θεσμό αναλώθηκε αντί του κοινωνικού της χαρακτήρα αυτού της πρόληψης ενός τόσο σημαντικού κοινωνικού προβλήματος, σε συζήτηση γύρω από την αστυνόμευση της πόλης, ενώ μην κάνοντας τον κόπο να μπει στην ουσία του σημαντικού για τους Καλλιθεάτες ζητήματος της αυξανόμενης εγκληματικότητας και της έλλειψης του αισθήματος ασφάλειας στην πόλη μας κατέληξε, (συνεπαρμένος φαίνεται και από τον τότε προεκλογικό του οίστρο), σε ενδεχόμενες ευθύνες της κυβέρνησης, αποσιωπώντας τις ουσιαστικές αρμοδιότητες της τοπικής αυτοδιοίκησης και τις δικές του παραλήψεις.
Κύριοι συνάδελφοι, πιστεύω ακράδαντα στο θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης, στη συμμετοχή των πολιτών στον πιο άμεσα δημοκρατικό θεσμό, στην κινητοποίηση των εγγενών δυνάμεων για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη μας. Θλίβομαι δε βαθύτατα, όταν ο εκπρόσωπος του θεσμού στην πόλη μας, άνθρωπος που διεκδικεί τη συμμετοχή του και σε δευτεροβάθμια όργανα της αυτοδιοίκησης, δεν ανταποκρίνεται στα κελεύσματα των καιρών, δεν ακολουθεί έστω τις καλές πρακτικές άλλων δήμων. Σε μία περίοδο μάλιστα, που η αυτοδιοίκηση στη χώρα μας διεκδικεί περαιτέρω αρμοδιότητες και πόρους και θεσμικά θωρακίζεται δεν είναι προοδευτική αυτοδιοικητική στάση, όταν μάλιστα κάποιος κατέχει θέσεις ευθύνης 20 περίπου χρόνια, η μόνιμη επίρριψη ευθυνών σε άλλους, για τη μη επίλυση τοπικών υποθέσεων και προβλημάτων. Την αρχή της επικουρικότητας δεν αρκεί να την ευαγγελιζόμαστε και να τη διεκδικούμε, πρέπει και να την εφαρμόζουμε. Το παλαιότερο μοντέλο του δημάρχου – συνδικαλιστή διεκδικητή προς την κεντρική εξουσία είναι χρήσιμο μόνο όταν οι διεκδικήσεις μετουσιώνονται σε πράξεις, σε νέους θεσμούς για την ικανοποίηση των αναγκών των πολιτών. Οι απαιτήσεις των πολιτών από τη διοίκηση του Δήμου μας είναι πλέον διαφορετικές. Προσδοκούν συγκεκριμένες ενέργειες, με χρονοδιαγράμματα και στρατηγικό σχεδιασμό και όχι στείρες, κενές περιεχομένου, διακηρύξεις.
Κύριε Δήμαρχε, ο νέος Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων προβλέπει συγκεκριμένα βήματα για την αντιμετώπιση φαινόμενων κοινωνικής παθογένειας. Δυστυχώς η πόλη μας έχει το δυσάρεστο προνόμιο να συνδέεται με πολλαπλά φαινόμενα βίας και εγκληματικότητας. Τόσο άμεσα ως χώρος τέλεσης των συμβάντων όσο και έμμεσα ως τόπος διαμονής των κατηγορουμένων. Το φαινόμενο της αυξημένης παραβατικότητας έχει δυσάρεστες επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής των κατοίκων, ενώ η σωρεία αδικημάτων που τελείται στην πόλη μας έχει επιφέρει την απώλεια του αισθήματος ασφάλειας των κατοίκων. Είναι σε όλους μας γνωστό ότι η πόλη μας αποτελεί δυστυχώς θέατρο διαφόρων μορφών παραβατικότητας, όπως ληστειών, κλοπών, διαρρήξεων, διακίνησης ναρκωτικών, δραστηριοποίησης συμμοριών ανηλίκων και πορνείας.
Ιδιαιτέρως, η δράση των συμμοριών ανηλίκων είναι φανερή πλέον ακόμη και στα πλέον κεντρικά σημεία της πόλης, ενώ η πορνεία ανθεί εδώ και δεκαετίες στην πόλη μας. Σε πολλές γειτονιές της Καλλιθέας μας, ιδιαίτερα σε σημεία που υπάρχει έλλειψη δημοτικού φωτισμού, κυριαρχεί ο φόβος. Οι συμπολίτες δεν τολμούν να κυκλοφορήσουν ακόμη και νωρίς το βράδυ. Η πόλη μας έχει επίσης το δυσάρεστο προνόμιο να αποτελεί διαπιστωμένο τόπο κατοικίας πολλών από τους συλληφθέντες για την τέλεση διαφόρων αδικημάτων στη ευρύτερη περιοχή της Αττικής, κρούοντας έτσι τον κώδωνα του κινδύνου για την ανάγκη λήψης προληπτικών μέτρων για την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου.
Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των 7 μόλις δημοτικών αστυνομικών μας η δημοτική μας αστυνομία αδυνατεί να ανταποκριθεί στις θεσμικές της υποχρεώσεις. Οι συμπολίτες μας δεν αισθάνονται τη συμπαράσταση της δημοτικής αστυνομίας στην επίλυση των καθημερινών τους υποθέσεων. Στους πέντε περίπου μήνες που πέρασαν από την ερώτηση που υποβάλαμε τοποθετήθηκαν σε όλη τη χώρα 2.000 νέοι ειδικοί φρουροί, έτσι και στην πόλη μας αυξήθηκαν οι πεζές περιπολίες. Παρόλα αυτά το πρόβλημα της εγκληματικότητας εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικό στην πόλης μας, καθώς οι βεβαιωθείσες παραβάσεις του Αστυνομικού Τμήματος και της Ασφάλειας Καλλιθέας είναι σημαντικά περισσότερες αναλογικά με τη δύναμη που υπηρετεί από τα γειτονικά τμήματα των Πετραλώνων και του Νέου Κόσμου. Υπερβαίνουν δε, ακόμη και αυτού της Ομόνοιας!
Ο Δήμος μας μπορεί, ευαισθητοποιούμενος, να συνεισφέρει στην μείωση της παραβατικότητας, πέραν της αναγκαίας αύξησης της δύναμης της δημοτικής αστυνομίας, με τη διεκδίκηση από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης της επαναλειτουργίας του Αστυνομικού Τμήματος Τζιτζιφιών, η λειτουργία του οποίου θα τόνωνε το αίσθημα ασφαλείας της ευαίσθητης και στερούμενης σε πολλούς δρόμους φωτισμού γειτονιάς του δήμου μας, αφού μάλιστα εξέλειπαν οι λόγοι κατάργησης του. Η σημαντικότερη όμως ενέργεια στην οποία επιβάλλεται από τις εξελίξεις ο Δήμος μας να προχωρήσει, την οποία πριν χρόνια σας έχουμε πάλι προτείνει, είναι η σύσταση και λειτουργία του προβλεπόμενου από το άρθρο 84 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων Τοπικού Συμβουλίου Πρόληψης Παραβατικότητας.
Πρόκειται για ένα θεσμό που ήδη αρκετοί δήμοι, οι οποίοι αντιμετωπίζουν μάλιστα λιγότερα προβλήματα από εμάς, έχουν ενεργοποιήσει. Τα Συμβούλια Πρόληψης Παραβατικότητας αποτελούν αποκεντρωμένα όργανα διαχείρισης του προβλήματος τα οποία μπορούν να προχωρήσουν σε μια σειρά από σημαντικές προληπτικές, το τονίζω και πάλι και όχι κατασταλτικές δραστηριότητες, όπως: Σχεδιασμό ειδικών δράσεων για την πρόληψη της εγκληματικότητας, την καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, του κοινωνικού αποκλεισμού και της κοινωνικής ανασφάλειας, ζητήματα για τα οποία ο δήμος μας δεν έχει κάνει τίποτε, σε αντίθεση με άλλους δήμους, παρότι τα προβλήματα είναι έντονα, ενώ υπάρχει σημαντικό πεδίο δράσης. Το εν λόγω Συμβούλιο μπορεί επίσης να συνεισφέρει στο πρόβλημα της ενδοοικογενειακής βίας, σε προγράμματα μέριμνας εγκαταλελειμμένων παιδιών, ενώ σε συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα μπορεί στο πλαίσιο της λειτουργίας του να διοργανωθούν επιμορφωτικά προγράμματα σε σημαντικά ζητήματα όπως η πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων, η σχολική και εξωσχολική βία, η κακομεταχείριση και εκμετάλλευση γυναικών και ανηλίκων.
Το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο για μια σειρά πρωτοβουλιών του δήμου μας στους τομείς της πρόληψης και θεραπείας ευαίσθητων και ζωτικών κοινωνικών ζητημάτων, συμπληρώνοντας έτσι τις σχετικές δράσεις της κεντρικής κυβέρνησης. Δεν μπορείτε να ισχυρίζεστε ότι ασκείτε ολοκληρωμένη κοινωνική πολιτική όταν δεν ενεργοποιείτε έναν τόσο σημαντικό θεσμό ο οποίος μπορεί επίσης, να συμπληρώσει τη δράση του “Θησέα” και του “Σταθμού” για την καταπολέμηση των ναρκωτικών και να συνεργαστεί με την εκπαιδευτική κοινότητα καθώς και με συλλόγους και λοιπούς φορείς της πόλης, ιδιαίτερα δε με το Πάντειο Πανεπιστήμιο το οποίο εξειδικεύεται στα γνωστικά αντικείμενα των κοινωνικών επιστημών.
Το Συμβούλιο, όπως προβλέπει ο νόμος, μπορεί να απαρτίζεται από εγκληματολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, κοινωνιολόγους, ψυχολόγους αλλά και ανθρώπους που έχουν υπηρετήσει σε θέσεις ευθύνης στα Σώματα Ασφαλείας. Είναι δυνατό μάλιστα στη συνέχεια να συσταθεί Τοπικό Συμβούλιο Πρόληψης της Παραβατικότητας σε επίπεδο δημοτικού διαμερίσματος, ζήτημα που πρέπει κατά τη γνώμη μου να απασχολήσει ιδιαίτερα το 2ο διαμέρισμα της πόλης μας.
Κύριε πρόεδρε, η σύσταση και λειτουργία του Τοπικού Συμβουλίου Πρόληψης της Παραβατικότητας πραγματοποιείται βάσει του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων με απόφαση Δημάρχου κατόπιν πρότασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Για αυτό προτείνω και πάλι σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο να καλέσει το Δήμαρχο να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε ο Δήμος μας να κινητοποιήσει τις σημαντικές δυνάμεις της Αυτοδιοίκησης και της τοπικής κοινωνίας προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τα σημαντικά φαινόμενα παραβατικότητας τα οποία λαμβάνουν χώρα στην πόλη μας, ώστε οι συμπολίτες μας να αισθάνονται πιο ασφαλείς. Με το θεσμό αυτό ο δήμος μας θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο ως φορέας κοινωνικοποίησης της νέας γενιάς της πόλης μας. Απευθύνω δε έκκληση προς το δήμαρχο να συμμετάσχει στο αυτοδιοικητικό κλίμα συναίνεσης και συνεργασίας που διαμορφώνεται σε όλη τη χώρα για την πρόοδο των τοπικών κοινωνιών και να προχωρήσει στην υλοποίηση της παραπάνω προτεινόμενης δράσης αποδεχόμενος στοιχειοθετημένες προτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των Καλλιθεατών, ανεξάρτητα από πού προέρχονται.
Εμείς θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το σώμα και τους συμπολίτες μας ότι θα είμαστε δίπλα στη διοίκηση όταν προβαίνει σε ενέργειες υπέρ των συμφερόντων των Καλλιθεατών ασκώντας πάντοτε το θεσμικό μας δικαίωμα του ελέγχου και της καλόπιστης κριτικής.
ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΕΡΙ ?ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ? ΚΑΙ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ… ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΚΕ – ΣΥΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Μέχρι και ?χαφιέ της γειτονιάς? χαρακτήρισαν τον θεσμό του αστυνομικού της γειτονιάς!
Συνεχίζοντας το θέμα της επερώτησης Κάρναβου- Γαϊτάνη, σας μεταφέρουμε το κλίμα και τις τοποθετήσεις των επικεφαλής παρατάξεων, αλλά και δημοτικών συμβούλων, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι η παράταξη του ΚΚΕ και του ΣΥΝ έφαγαν σχεδόν τα μουστάκια τους!
Την συζήτηση άνοιξε ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης, Γιάννης Χατζόπουλος. Έθεσε λοιπόν κάποια ε-ρωτήματα όπως ?υπάρχει ή δεν υπάρχει παραβατικότητα στην πόλη μας; Γιατί να μην το αναδείξουμε; Γιατί να μην δημιουργήσουμε το Συμβούλιο Πρόληψης και όχι Καταστολής. Θα πούμε ότι συμβάλλαμε σαν Δήμος στην πρόληψη της παραβατικότητας?.
Τον λόγο στη συνέχεια έλαβε ο κ. Δημόπουλος, επικεφαλής της ΔΔΕ που είπε χαρακτηριστικά: ?Ήρθαμε προετοιμασμένοι. Τα συμβούλια έχουν θεσμοθετηθεί επί ΠΑΣΟΚ, με συμβολή του ΣΥΝ πολλές φορές. Παραβιάζονται τα δημοκρατικά δικαιώματα. Ευνοείται η καλλιέργεια χαφιεδισμού. Θα λειτουργούν παρακρατικές οργανώσεις. Ακόμη και ο αστυνομικός της γειτονιάς είναι ο χαφιές της γειτονιάς. Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι. Τα κοινωνικά προβλήματα δεν αντιμετωπίζονται με διοικητικά μέτρα. Τέτοια μέτρα μετά βδελυγμίας θα τα καταδικάσουμε και θα τα καταψηφίσουμε…?. Στην τοποθέτησή του δε ο κ. Δημόπουλος στηλίτευσε έντονα και την στάση του ΣΥΝ, αναφερόμενος μάλιστα στον κ. Χελάκη, στον οποίο υπενθύμισε ότι ο κ. Πανούσης (στέλεχος του ΣΥΝ) είχε πρωτεύοντα ρόλο στην δημιουργία συμβουλίων πρόληψης της παραβατικότητας.
Στη συνέχεια ήταν η σειρά του κ. Χελάκη: ?Δεν είμαι κατά των συμβουλίων παραβατικότητας, αλλά να ελεγχθούν οι κυβερνήσεις διαχρονικά από το 1950 μέχρι σήμερα για την κατάσταση των ταμείων. Παίρνουμε ένα στραβό δρόμο, μια πρόταση που μας γυρίζει στα εμφυλιακά χρόνια. Να πούμε στους συντάκτες της πρότασης ότι είναι απαράδεκτη?.
Μια πρόταση που πρέπει να συζητηθεί σοβαρά ήταν εκείνη του κ. Αλευρά, δημοτικού συμβούλου της Διοίκησης, ο οποίος πρότεινε να δοθούν χρήματα έτσι ώστε το Γραφείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να βάλει ψυχολόγους στα σχολεία για να αντιμετωπίζεται η παραβατικότητα τω ανηλίκων. Κατέληξε πάντως ότι τέτοιες προτάσεις ?καταρρακώνουν τα δημοκρατικά δικαιώματα?.
Ο Αντιδήμαρχος κ. Ψαλιδόπουλος χαρακτήρισε την πρόταση των δυο δημοτικών συμβούλων απο πολιτική άποψη επικίνδυνη, τονίζοντας όμως ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν έχει το δικαίωμα ούτε δημοτικούς αστυνόμους να προσλάβει.
Τον πρώτο κύκλο της συζήτησης έκλεισε ο Δήμαρχος, Κώστας Ασκούνης λέγοντας: ?Έχουμε ιδρύσει μια σειρά απο θεσμούς για να αντιμετωπίσουμε βαθιά κοινωνικά προβλήματα. Το Συμβουλευτικό Κέντρο Οικογένειας, τον ΘΗΣΕΑ, τον ΣΤΑΘΜΟ, τεράστια ποσά ξοδεύει ο δήμος. Που είναι το Υπουργείο Πολιτισμού και χθες και σήμερα; Που είναι το Υπουργείο Αθλητισμού και χθες και σήμερα; Η εποχή που φοβόμουν την Αστυνομία, που δεν μπορούσαμε να κάνουμε μια αφισοκόλληση, έχει περάσει ανεπιστρεπτί?.
Τον λόγο πήρε ο Δημήτρης Κάρναβος, θεωρώντας ότι η συζήτηση ξέφυγε της ουσίας της: ?Μετά λύπης μου διαπιστώνω έναν ιδιότυπο συντηρητισμό. Θα χαρακτήριζα αυτό τον θεσμό ομπρέλα. Ο κ. Χελάκης μας έριξε στην μεσαιωνική πυρά! Αναχρονιστική είναι η πρόταση της Διοίκησης?.
?Είναι χαλβάδες…?!
Στον δεύτερο κύκλο τοποθετήσεων τον λόγο πήρε ο Τάσος Γαϊτάνης, μεταφέροντας μια προσωπική του εμπειρία στο δημοτικό συμβούλιο: ?Δεν μιλήσαμε για κατασταλτικό παράγοντα. Ας μην το ονομάσετε έτσι, αλλά κάντε κάτι. Όταν σπούδαζα στην Αγγλία, ο κοινωνιολόγος μας μάζεψε εμάς τους φοιτητές και μας είπε να μη περπατάμε σε σκοτεινούς δρόμους, πίσω απο μια γυναίκα, γιατί μπορεί να της δημιουργηθεί η αίσθηση ότι κάποιος την καταδιώκει?.
Το περιστατικό που αφηγήθηκε ο κ. Γαϊτάνης ήταν αρκετό για να προκαλέσει το σχόλιο του κ. Δημόπουλου ?Γι? αυτό είναι χαλβάδες οι Εγγλέζοι?! Και εδώ συμφωνούμε και επαυξάνουμε στα περί… χαλβάδων, αλλά μήπως να δούμε και το επίπεδο παροχής υπηρεσιών στους πολίτες τους; Γιατί εκεί οι χαλβάδες μάλλον… εμείς είμαστε!
Δυστυχώς για άλλη μια φορά είδαμε τις κεντρικές κομματικές τοποθετήσεις να κάνουν αισθητή την παρουσία τους και μέσα στο δημοτικό συμβούλιο της Καλλιθέας.
Το δυστύχημα είναι πως ορισμένοι δεν φαίνεται να αφουγκράζονται την κοινωνία, γιατί οι πάντες συζητούν την αύξηση της εγκληματικότητας στην Καλλιθέα, φωνάζοντας πως δεν αισθάνονται ασφαλείς ούτε μέσα στα σπίτια τους. Και σίγουρα χρειάζεται κεντρικός σχεδιασμός απο την εκάστοτε κυβέρνηση, αλλά και οι δήμοι οφείλουν να συνεισφέρουν και όχι μόνο να τάζουν προεκλογικά. Εκτός απο αφορισμούς και κινδυνολογίες δεν ακούσαμε ούτε μια πρόταση απο όσους αντέδρασαν στις προτάσεις των δυο δημοτικών συμβούλων. Τι να υποθέσει ο λαός της Καλλιθέας;
Τι λέει για την ασφάλεια η Διοίκηση…
Διαφωνεί και μάλιστα σφόδρα ο δήμαρχος για το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας, ανακαλύπτοντας και φαντάσματα (τότε που φοβόταν την Αστυνομία!) αλλά τάζει ότι προσέχει τις Καλλιθεάτισσες για την ασφάλειά τους!
Καλό πάντως θα ήταν να μας απαντήσει ο κ. Δήμαρχος αν η γυναίκα του κυκλοφορεί μόνη τα βράδια κι αν είχε νεαρά κόρη τι θα έκανε. Κατά τα άλλα στη σελίδα του Δήμου Καλλιθέας σχετικά με την ?ασφάλεια? αναφέρονται τα εξής:
?Κίνδυνος (εξ’ ορισμού) είναι η πιθανότητα να συμβεί κάτι το μη επιθυμητό. Όσο μεγαλύτερη είναι αυτή η πιθανότητα, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος. Η έλλειψη κινδύνου ονομάζεται ασφάλεια. Ο κίνδυνος είναι συστατικό στοιχείο της ζωής: δεν υπάρχει κατάσταση, λειτουργία ή σύστημα με μηδενικό κίνδυνο: σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, σε κάθε γεωγραφικό χώρο και σε κάθε χρονική στιγμή υπάρχει πάντοτε η πιθανότητα – μικρή ή μεγάλη – να συμβεί κάτι το ανεπιθύμητο ή απρόβλεπτο. Αυτό που μπορούμε και πρέπει να κάνουμε είναι να είμαστε προσεκτικοί, πρέπει πάντοτε να προσπαθούμε να μειώσουμε τον κίνδυνο. Είτε πρόκειται για θέματα πρόληψης ατυχημάτων, είτε πρόκειται για κινδύνους της ζωής και της περιουσίας των πολιτών, η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει να παίξει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο, που εκτείνεται πέραν του Δημοτικού φωτισμού, των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων και της λειτουργίας της Δημοτικής αστυνομίας?.
Τα συμπεράσματα είναι όλα δικά σας…