Τα παρακάτω, που αφορούν και την περιοχή μας έγραψε η Ελευθεροτυπία:
“Την ώρα που το υπουργείο δηλώνει κατηγορηματικά πως οι συγχωνεύσεις δεν θα οδηγήσουν σε σχολεία-μαμούθ, ούτε θα αναγκάσουν τους μαθητές σε μεγάλες μετακινήσεις, μια επιτόπια έρευνα σε περιοχές της Αθήνας αποτελεί αδιάσειστη διάψευση: Τεράστια σχολικά συγκροτήματα με πληθυσμό πάνω από 750 μαθητές, συγχωνεύσεις που εξαντλούν η μία μετά την άλλη το όριο των 400 μαθητών και μεταφορές μονάδων τρία και τέσσερα χιλιόμετρα πιο μακριά.
Είναι βέβαιο πως τα σχολεία που επισκέφθηκε η «Ε» σε περιοχές του κέντρου της Αθήνας και πέριξ αυτού, δεν αποτελούν οδηγό για το «νέο σχολείο» που ευαγγελίζεται το υπουργείο Παιδείας. Δεν περιλαμβάνονται όμως ούτε στις ελάχιστες -μόλις έξι πανελλαδικώς- εξαιρέσεις των μεγάλων σχολείων που κατά επίσημη διαβεβαίωση «ξεπερνούν τους 400 αλλά όχι τους 500 μαθητές», ούτε και στα εν γένει «μικρολάθη» που δέχεται να διορθώσει το υπουργείο. Σε ποιους καταλόγους και σε ποια μοντέλα σύγχρονων σχολείων ανήκουν; Εκτός κι αν πρόκειται για μεγάλα λάθη…
Μοσχάτο – Καλλιθέα: Συνενώνονται τα δύο Εσπερινά Γυμνάσια-Λύκεια. Του Μοσχάτου μεταφέρεται σε αυτό της Καλλιθέας. Το πρώτο διαθέτει 196 μαθητές και το δεύτερο 233, σύνολο 429. Πρόκειται για μεγάλα σχολεία ειδικά αν ληφθεί υπόψη ότι του Μοσχάτου εξυπηρετεί τις περιοχές Ρέντη, Πειραιά, Ταύρου, Μοσχάτου, Παλαιού Φαλήρου και νότιας Καλλιθέας. Με τη συγχώνευση μεταφέρεται στη βόρεια Καλλιθέα, στα σύνορα με το Κουκάκι. «Δεν ξέρουμε αν υπάρχει συγκοινωνία», λένε μαθητές και καθηγητές. Οσο για τις υποδομές, φιλοξενούν το 9ο Ημερήσιο Λύκειο…”
Το τι τελικά θα γίνει και πως θα λειτουργήσει αυτό το σύστημα, πραγματικά ένας θεός ξέρει! Πειραματόζωα έχουν καταντήσει τα ελληνόπουλα, αφού κάθε φορά που αλλάζει κυβέρνηση και υπουργός στο Παιδείας προωθεί τα δικά του σχέδια!