Πολλοί πιστοί απο όλη την Καλλιθέα και εκτός αυτής συνέρρευσαν στον Πανηγυρικό Εσπερινό του Ι. Ναού Αγ. Πάντων Καλλιθεας. Χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολιτης Κορωνείας κ. Παντελεήμων, πλαισιωμένος από τους ιερείς του Ναού και ιερείς άλλων ενοριών, που ήλθαν να συμμετάσχουν στον εορτασμό.
Στο κήρυγμά του Σεβασμιώτατος ξεκίνησε με τον στίχο του Παλαιοδιαθηκικού αναγνώσματος : » Δίκαιοι εις τον αιώνα ζώσι και εν Κυρίω ο μισθός αυτών » ( Σοφ. Σολομ. ε, 16 ). Η λέξη » δίκαιος » , είπε , στην Π. Διαθήκη δεν σημαίνει απλώς τον δίκαιο άνθρωπο με την σημερινή έννοια. Ισοδυναμεί, θα λέγαμε, με την έννοια » Άγιος » της Κ. Διαθήκης. Οι άγιοι ,λοιπόν,ζουν αιώνια και αμοίβονται πλουσιοπάροχα από τον Κύριο.
Και επειδή,εκτός από τους γνωστούς Αγίους, υπάρχουν και πολλοί άγνωστοι σε μάς,που ο Θεός μόνο τους γνωρίζει,γι ‘ αυτό την Κυριακή αυτή τιμάμε όλους τους Αγίους, γνωστούς και αγνώστους.
Αυτή η ημέρα είναι μιά κλήση και μια υπόμνηση για κάθε βαπτισμένο πιστό. Είναι η κλήση της αγιότητος. Μα ίσως σκεφθεί κανείς : » Εγώ ένας απλός άνθρωπος μπορώ να γίνω Άγιος » ; Βεβαιότατα ! Και οι άγιοι δεν ήσαν μόνο άνθρωποι γνωστοί και σπουδαίοι στην εποχή τους : Επίσκοποι, ασκηταί, μάρτυρες, επιστήμονες, αξιωματικοί, αυτοκράτορες ακόμη. Ήσαν και άλλοι απλοί και καθημερινοί άνθρωποι : ποιμένες ( βοσκοί ), μάγειροι, σκυτοτόμοι ( υποδηματοποιοί ), λατόμοι ( πετράδες, οικοδόμοι ),που όμως τους τιμάμε ως Αγίους.
Και επαναλαμβάνω, είπε ο Μητροπολίτης Κορωνείας, και πόσοι άλλοι θα υπάρχουν,που δεν τους γνωρίζουμε . Και ακόμη σε όλες τις εποχές αναδεικνύονται άγιοι . Ο Αγ. Νεκτάριος και πρόσφατα οι όσιοι Παΐσιος και Πορφύριος. Σημειωτέον ότι στην Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχουμε ανακήρυξη Αγίων. Τους Αγίους τους αναδεικνύει το πλήρωμα των πιστών και η Εκκλησία κάνει την αγιοκατάταξη. Και βεβαίως οι άγιοι ήσαν από κάθε ηλικία, φύλο ή κοινωνική τάξη.
Όλα αυτά γιατί τα λέμε ; Για να υπενθυμίσουμε την κλήση μας. Είμαστε όλοι » κλητοί άγιοι » ( Ρωμ. α, 7 ), δηλ. καλεσμένοι στην αγιότητα. Όποιος αγωνίζεται στην ζωή του να είναι συνεπής με τα χριστιανικά πιστεύω του και μένει ενσωματωμένος στο Σώμα του Χριστού,την Εκκλησία και αντλεί την Χάρη του Αγ. Πνεύματος, βρίσκεται στο δρόμο της αγιότητος.
Μέσα στην δύσκολη εποχή,που ζούμε,ο Απ. Παύλος επιμένει να μας τονίζει : » Τούτο εστί το θέλημα του Θεού, ο αγιασμός υμών » ( Α’ Θεσσαλ. δ, 3 ). Μήπως τότε οι εποχές ήταν ευκολώτερες ; Μήπως ο ίδιος δεν έλαβε πείραν » δεσμών και φυλακής » ( Έβρ. ια, 36 ) ; Με λίγα λόγια είπε καταλήγοντας ο Σεβασμιώτατος, όλοι είμαστε » κλητοί «, καλεσμένοι στην αγιότητα. Είθε , με τις πρεσβείες των Αγίων, να αναδειχθούμε και » εκλεκτοί » ( Ματθ. κβ, 14 )