Λιγοστά χαμόγελα στους εμπόρους φαίνεται ότι έδωσαν οι πρώτες δύο εβδομάδες των θερινών εκπτώσεων, αλλά και το προαιρετικό άνοιγμα των καταστημάτων την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων.
Οι εκπτώσεις συνεχίζονται μέχρι τα τέλη Αυγούστου με τους καταστηματάρχες να ευελπιστούν στην έξοδο των καταναλωτών προς τους εμπορικούς δρόμους της χώρας.
Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε προϊόντα που αντιστοιχούν σε ποσοστό άνω του 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος -και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία- το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης. Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …% έως …%»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Οι πρακτικές επικοινωνίας μείωσης της τιμής διενεργούνται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα. Η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης.